دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آهنگ حیف دیدید رفت تتلو 

با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

Download New Music Amir Tataloo Called Heyf Didid Raft

امیر تتو خواننده های محبوب و خوش صدا در صفحه اینستاگرام شخصی خود . در قالب استوری ای برای هواداران خود قسمتی از تیزر موزیک جدید خود را پخش کرده و به هوادارن خود نوید تک آهنگ دیگری از خود را داد و اینگونه خبر پخش موزیک بعدی خود را به هواردان خود داد و در ادامه نوشتند به زودی منتظر باشید

حال باید منتظر ماند و شنید امیر تتلو عزیز با این تک آهنگ . چقدر می تواند هواداران خود را با موزیک جدید خود تحت تاثیر قرار بدهد 

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی امیر تتلو حیف دیدید رفت با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن اهنگ

متن آهنگ حیف دیدید رفت تتلو 

من اصلا بیبی میرم حالا که دور و بریات همش واست کیک میگیرن

حالا که خوشحالی تو خیلی بی من و هی میشینن پشت سرم صفحه میچینن

حالا که همه جاتو همه میبینن من اصلا بیبی میرم توام بشین ببین که بدون تو کی میمیرم

همه سراغتو ازم هی میگیرن و منم خیلی بی ربط میگم حیف دیدید رفت

میدونی اونا که کمکشون میکنی اگه بدردت نخورن در واقع دو بار ضربه خوردی

چرا چون میتونست جاشون یکی باشه که کمکتم بکنه پس ببین دو بار از کفت رفته

میدونی تو پروانه شدن کرمه فقط صبر پروانه نیست که معصره

بی رحمی و خشم پیله هم بی تاثیر نیست

میدونی تو این شهر تاریک اره میشه بعضی وقتا بد بگایی کاره

آهنگ جدید تتلو حیف دیدید رفت

تو بدنت هرچی درده داری میفهمم میخوای طبیعتو بد بگایی

میبینی که خنده تو فیس زرد ما نی فقط یه سری دلخوشی سرد انی

انگاری که خوردیم به خشم تاریخ اخه ته هر عشقی فقط اشک ما ریخت

من اصلا بیبی میرم حالا که دور و بریات همش واست کیک میگیرن

حالا که خوشحالی تو خیلی بی من و هی میشینن پشت سرم صفحه میچینن

حالا که همه جاتو همه میبینن من اصلا بیبی میرم توام بشین ببین که بدون تو کی میمیرم

همه سراغتو ازم هی میگیرن و منم خیلی بی ربط میگم حیف دیدید رفت

میدونی اونا که کمکشون میکنی اگه بدردت نخورن در واقع دو بار ضربه خوردی

چرا چون میتونست جاشون یکی باشه که کمکتم بکنه پس ببین دو بار از کفت رفته

هم کمک کردی هم بهت کمک نباشه پس برو اگه بدردت نمیخورم برو

چون من ادمی نیستم که دو بار ضربه بزنم اونم به تو د برو منم میگم

حیف دیدید رفت نه مشکلی هست نه میکنم پیگیریت سخت

اره برو میدونم سخته ولی خب میدونی سخترش این بود که دلت زرتی میشکست

هرکی ازم میپرسه خوبی یا نه میگم حیف دیدید رفت اصلا مهم نی که حال خوبی دارم یا نه

استرس همسر و بچه داری یه جورایی به سبک مدرن برده داری

تتلو حیف دیدید رفت

رسیدن چیه زوری سرپایی تا که چشماتو وا میکنی تو قعر چاهی آری خشم تاریخ ازان ماست

زیرا که ما بی مهابا دریدیم و بی عشق خریدیم و بی میل بریدیم و دوختیم این سیل حال حق ماست

که برای بارانی شکر گذار نبودیم و حتی به دریا حمله ور شدیم

 و ماهی ها به کشتن دادیم برا تنها یک افسون ساده

تو همه چیو بد بگا دادی هیچی نیستی فقط سرصدا داری

تو فقط بردی لب چشمه تشنه گذاشتی به شرط آزادی

تو فقط کندی و بردی ولی باز غمگین و قدی فکر کردی زرنگی گرگی

اما یه روزی بالا میاری هرچی که خوردی من اصلا بیبی میرم

آدما بالاخره همشون میرن حالا هرچی عزیزتر باشن رفتنشون

دردناک تره قبلا گفتم جوری رفتار کن که عزیزی برات باقی نمونه

دانلود آهنگ امیر تتلو حیف دیدید رفت نه مشکلی هست نه میکنم پیگیریت سخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی